English

شهردار سنندج:

رانندگان تاکسی از افزایش خود سرانه نرخ کرایه خودداری کنند

شهردار سنندج از رانندگان تاکسی خواست علیرغم اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی پرهیز کنند.

رانندگان تاکسی از افزایش خود سرانه نرخ کرایه خودداری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت‌الله صیدی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های کردستان در سنندج ، اظهار داشت: تاثیر تغییرات در کرایه‌ حمل و نقل درون شهری یک روال قانونی دارد و رانندگان تاکسی موظف هستند، کرایه‌ها را براساس همان نرخ سابق دریافت کرده و از افزایش خودسرانه خودداری کنند.

شهردار سنندج در ادامه تصریح کرد: رانندگان تاکسی درون شهری برغم افزایش قیمت بنزین، بدلیل داشتن سهمیه، اجازه افزایش کرایه‌ها را ندارند و شهروندان می‌توانند تخلفات را به تاکسیرانی گزارش کنند.

وی با بیان اینکه با رانندگان متخلف برخورد می‌کنیم، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در زمینه افزایش نرخ، مراتب را به سامانه 137 شهرداری سنندج و یا سامانه 125 تعزیزات حکومتی گزارش دهند.

شهردار سنندج در مورد افزایش نرخ آژانس‌ها نیز یادآور شد: نرخ‌ آژانس‌ها نیز در حال حاضر همان نرخ ثابت و قدیم است و هیچ تغییری نکرده ولی قرار است دستورالعمل پایش سوخت ایجاد و رانندگان آژانس در این سامانه ثبت نام کنند تا پس از آن در مورد افزایش نرخ یا سهمیه بنزین آنها تصمیم گیری شود.

وی همچنین به نرخ سرویس‌های مدارس نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سرویس‌ مدارس اکثرا اتوبوس و یا مینی‌بوس هستند و از گازوئیل استفاده می‌کنند بنابراین قیمت بنزین تاثیری بر وضعیت آنها ندارد و در این زمینه هیچگونه تصمیمی برای افزایش نرخ گرفته نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه