English

برگزیدگان دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان معرفی شدند

دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

برگزیدگان دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای معلولین اعلام کرد: 635 اثر در قالب؛ خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، طنز مکتوب، کاریکاتور، پوستر، داستان کوتاه، متن ادبی، فن بیان و گویندگی، شعرو فیلم و کلیپ از 130 نفر شرکت کننده مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که در مجموع 59 اثر برگزیده شد.

از 130 شرکت‌کننده، 95 نفر دارای معلولیت و 35 نفر، فاقد معلولیت از 24 استان آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ارسال کرده بودند.

ازافراد دارای معلولیت شرکت کننده درجشنواره، 52 خانم و 43 آقا دارای معلولیت بودند که به تفکیک معلولیت؛ 58 نفر دارای معلولیت جسمی – حرکتی و آسیب نخاعی، 14 نفر با مشکل بینایی، 22 نفر با معلولیت شنوایی و گفتاری و 6 کم‌توان ذهنی اقدام به ارسال اثر نموده بودند.

به گزارش دبیرخانه ذکر این نکته لازم است که برخی از شرکت‌کنندگان دارای چند معلولیت بودند.

همچنین ؛ از مجموع 35 شرکت کنندگان فاقد معلولیت، 20 خانم و 15 آقا اثرات خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان ارسال کردند.

مجموع اثرات برگزیده از 41 نفر معلول و 18 نفر فاقد معلولیت بود.

دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با هدف افزایش مشارکت  موثر و سازنده در تعالی افراد دارای معلولیت و فرهنگ سازی جامعه در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات و معلولان، شب گذشته در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان با حضور مسوولان و استقبال گسترده افراد دارای معلولیت به کار خود پایان داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه