English

مهلت ارسال آثار به جشنواره بهترین کتاب تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع «معلول، معلولیت و توانمندسازی» تا ۱۵ شهریورماه تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره بهترین کتاب تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، انجمن علمی و آفرینش‌های هنری معلولان ایران با همکاری معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی، موسسه خانه کتاب، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی هنری آوای معلولان دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع «معلول، معلولیت و توانمندسازی» را برگزار می‌کند.

انتخاب بهترین اثر با موضوع معلول، معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت؛ ایجاد فضای مناسب رقابتی میان نویسندگان، محققان و مولفان؛ ایجاد انگیزه و تقدیر از نویسندگان، محققان و مولفان؛ ارتقای سطح فرهنگ عمومی و تغییر نگرش آحاد جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت؛ آشنایی مخاطبان با توانایی‌های بالقوه و بالفعل معلولین در حوزه فرهنگی؛ بررسی و رفع معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی گروه هدف؛ نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و تجلیل از نویسندگان، محققان و مولفان به‌ویژه دارای معلولیت از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

نویسندگان، محققان و مولفان معلول که کتاب‌هایی با هر موضوع به چاپ رسانده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. علاوه بر این مولفان غیرمعلول نیز که کتاب‌هایی با موضوع‌هایی درباره افراد دارای معلولیت یا برای معلولان به چاپ رسانده‌اند قادر به شرکت در این جشنواره هستند.

شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است؛ همه افراد دارای معلولیت که کتاب‌هایی به چاپ رسانده یا به صورت گویا با هر موضوع آزاد تهیه کرده‌اند، و همه نویسندگان، محققان و مولفان که کتاب‌هایی برای معلولان یا درباره افراد دارای معلولیت به چاپ رسانده‌اند یا به صورت گویا تهیه کرده‌اند. آثار مکتوب باید به طور رسمی منتشر شده و دارای شابک باشد. آثار گویا نباید فردی بوده و بایستی تایید توزیع عمومی و سراسری را داشته باشد. سال چاپ آثار نباید قبل از سال ۱۳۸۵ باشد. کتاب‌های گویا باید به فرمت‌های MP۳ و WAV و روی لوح فشرده باشد.

هر متقاضی می‌تواند حداکثر ۵ اثر در هریک از بخش‌های موضوعی ارسال کند. آخرین مهلت ارسال آثار اول شهریور ۹۵ خواهد بود. معرفی آثار برتر همزمان با هفته کتاب سال ۱۳۹۵ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان استاد نجات اللهی، خیابان اراک، پلاک ۴۶، طبقه همکف، انجمن علمی و آفرینش‌های هنری معلولان ایران مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۹۰۶۶۷۰ تماس بگیرند.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر