English

آغاز عملیات احداث فضای سبز در تقاطع غیر همسطح توحید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث فضای سبز در تقاطع غیر همسطح توحید به میزان یک هکتار خبر داد.

آغاز عملیات احداث فضای سبز در تقاطع غیر همسطح توحید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شرمین شریفی با اعلام این خبر، اظهار داشت: یکی از پروژه های عمران شهری شهرداری که در مراحل پایانی است احداث تقاطع غیر همسطح توحید است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج عنوان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچنین با هدف توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث فضای سبز محوطه این تقاطع را آغاز نمود.

وی گفت:  قریب به یک هکتار فضای سبزدر محوطه  تقاطع غیرهمسطح توحید احداث خواهد شد که در حال حاضر عملیات خاکریزی و لوله گذاری و آبرسانی این مسیر در حال انجام است.

شریفی اضافه کرد: برای انجام عملیات لوله گذاری از لوله پلی اتیلن 90 میلیمتری به طول 300 متر، لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری به متراژ 1000 متر و لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری به متراژ 2 هزار متر استفاده می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج با اشاره به اینکه آبیاری بصورت ترکیبی بارانی و قطره ای انجام می شود، یادآور شد: برای اولین بار  عملیات آبرسانی تحت فشار بصورت ترکیبی و کاملا اتوماتیک انجام شده و با کنترل از راه دور راه اندازی ( خاموش و روشن ) می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی