English

مدیرشهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج اعلام کرد:

ارجاع پرونده تخلف قطع درختان شهروند سنندجی به مراجع قضایی

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از تشکیل پرونده وارجاع به دستگاه قضا برای شهروندی که اقدام به قطع 5 اصله درخت نموده بود خبر داد

ارجاع پرونده تخلف قطع درختان شهروند سنندجی به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عابدین لطفی با بیان این خبر، اظهار داشت: هفته گذشته تصویر قطع شدن چند  اصله درخت توسط یکی از ساکنان شهرک بهاران در فضای مجازی منتشر شد .

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: ماموران اجراییات و فضای سبز این ناحیه همان شب بهمراه پلیس 110 به محل قطع شدن درختان  واقع در 17/1 بهاران مراجعه نمودند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه یکی از ساکنان محل اقدام به قعطع 5 اصله درخت کرده بود که نیروهای اجراییات این شهرداری بهمراه پلیس صورت جلسه ای را تنظیم نمودند.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران گفت: صورتجلسه و گزارشات لازم تهیه شده و پرونده عامل قطع درختان جهت تعیین تکلیف به  مراجع قضایی ارسال شد.

لطفی در ادامه با اشاره به اینکه شهر سنندج به دلیل وضعیت توپوگرافی یکی از شهرهایی است که به صورت تپه ماهور بوده که حفظ و صیانت از آن و نیز احداث فضای سبز بیشتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اعلام کرد: در همین راستا عملیات احداث فضای سبز میدان قانع بهاران به متراژ 1100 متر مربع  و به شکل تپه ماهور اجرا شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اعلام کرد: برای احداث فضای سبز عملیاتی نظیر خاکریزی 240 مترمکعب، کف فرش 300 مترمربع، جدول گذاری 100 مترطول، 5 عدد فضای سبز به شکل تپه ماهور، نصب یک عدد تاور 9 متری به همراه 4 پروژکتور جهت برقراری روشنایی و مبلمان پارکی و سطل زباله در محوطه این پارک نصب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه