English

رییس فدراسیون بازی های روستایی و محلی؛

توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی یک ضرورت دست یافتنی است

رییس فدراسیون بازی های روستایی و محلی گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش ورزش و زیرساخت‌ها در روستاها بکار بسته است.

توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی یک ضرورت دست یافتنی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامرضا جعفری رییس فدراسیون بازی های روستایی و محلی در جمع فعالان ورزش بومی‌محلی یزد افزود:  با همکاری هیات‌ها در راستای بهره وری بالا، توانمندی جامعه مولد با یک رویکرد همگانی و با اولویت همگانی کردن ورزش، تثبیت ارتقای جایگاه ورزشی و انسجامی که می‌توانیم از طریق ورزش در بین اقوام  بوجود بیاوریم اقدام می‌شود.

وی اظهار داشت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش ورزش و زیرساخت‌ها در روستاها بکار بسته و موفقیت‌های بدست آمده حاصل تلاش و سخت‌کوشی هیات‌های استانی و اعضای هیات در نقاط مختلف بوده است. 

جعفری خاطر نشان کرد: این فدراسیون در تلاش است با تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، با ساماندهی به امور ورزش روستاها نسبت به حمایت لازم از استعدادهای نخبه برنامه‌ریزی لازم را صورت دهد.

وی افزود: بحث همگانی کردن ورزش در فدراسیون ورزش‌های روستایی از نگاه من اولویت دارد بر ورزش قهرمانی و لازمه اجرای آن ، زیرساخت‌های مناسب است که سعی شده تا با ایجاد و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی ، مردم را به ورزش‌کردن ترغیب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه