English

هادی ابراهیمی مطرح کرد؛

حمل و نقل دریایی هرمزگان در دست تعاونگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 100 درصد حمل و نقل دریایی و حمل بار در هرمزگان توسط بخش تعاون اداره می شود.

حمل و نقل دریایی هرمزگان در دست تعاونگران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، صبح امروز (6 آذر ماه) در حاشیه نشست فصلی مدیران تعاون سراسر کشور که با حضور جعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بندرعباس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نشست در راستای تبیین نقشه راه تعاون در یک سال آینده و ارائه برنامه هایی برای فعال کردن بخش های مختلف تعاون در کشور و استان، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با برگزاری پنل های مختلف و صحبت های مدیران تعاون سراسر کشور، در انتهای این نشست به نقشه راهی خواهیم رسید تا مشخص شود در سال آینده بخش تعاون در کجای حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی تشریح کرد: ظرفیت های بسیار خوبی که در ابعاد مختلف اقتصادی در استان وجود دارد و حضور فعال تعاونگران هرمزگانی، بیان گر این نکته  است که تعاون می‌تواند در بخش‌های مختلف به عنوان پیشران توسعه استان، فعال باشد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه به تعداد تعاونی های فعال در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و 800 تعاونی در 14 رشته، در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، صنعت، معدن، دریا، آبزی پروری و...، در استان فعال و مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به رتبه استان هرمزگان در حوزه تعاون در رتبه بندی کشور، تشریح کرد: 46 درصد تعاونی های استان هرمزگان فعال هستند که نسبت به میانگین کشوری 3 درصد بیشتر است که درصد مطلوبی را شامل شده است.

هادی ابراهیمی تصریح کرد: بیش از 80 درصد آبزی پروری هرمزگان و  100  درصد حمل و نقل دریایی و حمل و نقل بار در استان توسط بخش تعاون صورت می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه