English

هادی ابراهیمی:

قشم از پتانسیل تبدیل شدن به تعاون شهر برخوردار است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: قشم با توجه به ظرفیت های بالایی که در بخش های مختلف دارد؛ می تواند به عنوان تعاون شهر معرفی شود.

قشم از پتانسیل تبدیل شدن به تعاون شهر برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در نشست با فرماندار شهرستان قشم، با اشاره به اینکه در این شهرستان 91 هزار نفر تحت پوشش تعاونی ها هستند، گفت: تعاونی های قشم  با 67 گرایش در حوزه های مختلف توانمند هستند.

هادی ابراهیمی افزود: بخش تعاون از ظرفیت بسیاری برای ایجاد اشتغال برخوردار است و حمایت و آموزش این بخش نقش مهمی در تحقق اهداف متعالی تعاون دارد.

وی بیان داشت: پایش تعاونی ها در استان و به دنبال آن در شهرستان آغاز شده که در این خصوص تعاونی های مسکن، اتحادیه ها و تعاونی های بالای 100 نفر عضو حسابرسی و بروزرسانی می شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه خلاء قانونی در تعاونی ها وجود ندارد، اظهارداشت: با بروز رسانی و پایش، بخشی از مشکلات تعاونی ها رفع می شود.

وی گفت: قشم با توجه به ظرفیت های بالایی که در بخش های مختلف دارد می تواند به عنوان تعاون شهر معرفی شود.

در این نشست علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های اقتصادی شهرستان در قالب تعاونی ها انجام می شود، افزود: برای ساماندهی و رونق دادن به بخش تعاون اقداماتی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تعاونی های این شهرستان در زنجیره تولید، به ویژه در بخش صید و صیادی عملکرد خوبی دارند و  کسب دو رتبه برتر ملی در این بخش نشان از فعالیت این تعاونی ها دارد.

نصری در ادامه گفت:  با همکاری و همدلی فرمانداری و اداره کار در بخش اشتغال نیز طرح های خوبی تصویب شده است.      

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به فعالیت بیش از 480  تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در این شهرستان، گفت: تعاونی های جزیره قشم در تولید و اشتغال نقش مهمی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی