English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

پیمانکاران از بخش های کلیدی و موثر در فرآیند گازرسانی هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تامین کنندگان وپیمانکاران یکی از بخش های کلیدی و موثر در فرآیند گازرسانی هستند.

پیمانکاران از بخش های کلیدی و موثر در فرآیند گازرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی در ششمین نشست تخصصی تامین کنندگان شرکت گاز استان اصفهان با حضور150 شرکت تامین کننده کالا و خدمات تامین کنندگان وپیمانکاران را یکی از بخش های کلیدی و موثر در فرآیند گازرسانی برشمرد و گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی تقریباً تمامی پروژه های این شرکت برون سپاری شده و توسط بخش خصوصی و پیمانکاران انجام می شود.

وی بیان داشت: سازمانی موفق است تمامی ذینفعان متناسب با مسئولیت خود هماهنگی و همکاری لازم را با سازمان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه از طریق پیشتیبانی تامین کنندگان، در سه بخش کالا، اجرای پروژه ها و خدمات می توانیم مسیر تعالی سازمانی را بهبود ببخشیم تصریح کرد: درحال حاضر ۹۹ درصد از جمعیت استان معادل ۱۰7 شهر و ۱060روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی، تامین کنندگان وپیمانکاران را یکی از بخش های کلیدی و موثر در فرآیند گازرسانی برشمرد و گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی تقریباً تمامی پروژه های این شرکت برون سپاری شده و توسط بخش خصوصی و پیمانکاران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شاهد هیچ گونه حادثه در بخش اجرای پروژه ها نبوده ایم افزود: حادثه براحتی و با کمترین بی دقتی در کمین ماست.

وی، با تاکید بر وجدان کاری، رعایت اصول اخلاقی، خدا محوری، ولایت مداری و مسئولیت پذیری در امور محوله، بیان داشت: غرورکاذب یکی از علل شایع در بروز حادثه های بزرگ است که برخی از عوامل اجرایی ، پیمانکاران، تامین کنندگان و ناظرین در عدم رعایت نکات ایمنی و استانداردها به آن دچار می شوند.

علوی، با تاکید بر اینکه تمامی برنامه ها باید زمانبندی مناسبی داشته باشد خاطر نشان ساخت: دستیابی به  طراحی، اجرا و نظارت موفق در گرو رعایت استانداردها است.

وی هدف از این نشست تخصصی سالانه را، تقویت تعامل دوجانبه با تامین کنندگان، گسترش فرهنگ ایمنی، ارزیابی نظام مند دوره ای در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تقدیر از تامین کنندگان برتر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱میلیون و 870هزار مشترک در سطح استان از خدمات شرکت گاز استان اصفهان بهره مند هستند گفت: این میزان اشتراک پذیری در گستره ۱۰7 شهر و ۱060 روستا  انجام گرفته است.

وی از اجرای ۱۱11کیلومتر خط انتقال گاز، ۲6هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، نصب یک میلیون و 100هزار انشعاب،933 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در سطح استان خبر داد و افزود: بهره مند سازی 8هزار و600 واحد صنعتی از گاز طبیعی و گازرسانی به ۱۵۶ جایگاه CNG  و 5 نیروگاه بزرگ مولد برق از دیگر اقدامات شرکت گاز استان اصفهان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با تاکید بر دو استراتژی شرکت، سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری، تصریح کرد: سرآمدی در عملیات یعنی؛ داشتن سرعت عمل، ارتقای کیفیت کار و سرویس دهی به موقع ، این بخش باید توسط پیمانکاران و تامین کنندگان تقویت شود.

علوی گفت: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان شرکت پیشتاز از سال ۸۳ استقرارسیستم های مدیریت کیفیت را در دستور کارخود قرار داد و توانسته است در این خصوص گواهی نامه های متعددی را کسب کند و تا به امروز همراستا با مدل های استاندارد مدیریتی حرکت و به جوایز مختلفی در حوزه تعالی سازمانی دست یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی