English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

ضریب ایمنی در شرکت گاز استان اصفهان افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر ضریب ایمنی در شرکت گاز استان اصفهان افزایش یافته است.

ضریب ایمنی در شرکت گاز استان اصفهان افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با بیان اینکه این شرکت به عنوان تامین کننده بخش اعظم انرژی استان، برای حفاظت ازجان و مال مردم موظف به انجام کار ایمن است، بیان داشت: با رعایت الزامات ایمنی در اجرای پروژه ها، توسعه و تعمیرات شبکه و تجهیزات گازرسانی، و فرهنگ سازی ضریب ایمنی در شرکت گاز استان اصفهان افزایش یافته است.

وی با تاکید بر پیام وزیر نفت مبنی بر اینکه، همه شرکت‌ها و تاسیسات صنعت نفت در شرایطی که تحریم‌ها صنعت نفت را نشانه گرفته است، در برابر تهدیدهای فیزیکی و سایبری هوشیاری کامل داشته باشند، گفت: رعایت اصول ایمنی ضامن سلامتی، آرامش ذینفعان و تداوم گازرسانی است.

علوی افزود: گاز اصفهان با تکیه بر کارکنان متعهد و تأمین کنندگان توانمند خویش، در زمینه ارایه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی از طریق عملیات طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین تجاری، صنعتی، خانگی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی فعالیت می نماید.

وی، به بیان برخی از حوادثی که در اثر عدم رعایت نکات ایمنی در اجرای پروژه ها و تاسیسات و…در سطح استان و سایر نقاط اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی بسیای از حوادث قابل پیشگیری هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: آموزش و فرهنگ سازی برای افزایش مهارت های کارکنان در زمینه ایمنی صنعت گاز، بسیار مهم و حیاتی است به گونه ای که در آموزش می توان نکات آموزنده حوادث گذشته را به عنوان درس آموزی از حوادث  مورد بررسی قرار داد تا از این طریق با کاهش خطرات انسان ساز روبرو باشیم.

علوی با اشاره به اینکه همه کارکنان در هر سمت و رده  فعالیت موظف به رعایت اصول ایمنی کار هستند، تصریح کرد: عوارض ناشی ازحوادث و یک محیط غیر ایمن بسیار زیاد است؛ هزینه های بالای حاصل از حوادث و آسیب ها، هزینه های بالای نگهداری و تعمیرات، تضعیف روحیه ی همکاران، احساس نا امنی خانواده کارکنان و عدم ایجاد فضای آرام در خانواده ها، عدم اطمینان جامعه به محیط کار، اتلاف وقت، لطمه به اعتبار شرکت و افراد آن و… را از مهمترین این عوارض می توان بر شمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: گاز طبیعی یک انرژی پاک، ارزان و استراتژیک است که در چرخه اقتصاد کشور سهم بسیار زیادی دارد.اما به همان اندازه هم پتانسیل خطر دارد و در صورتی که مدیریت و نظارت در اجرای صحیح کار با توجه به نکات ایمنی باشد هیچ حادثه جانی و مالی نیز روی نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه