English

رئیس کل دادگستری لرستان:

بسیج، همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است

رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: در این سال‌ها، رهبری از بسیج صیانت کردند و به شایستگی آن را گسترش دادند.

بسیج، همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج، همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است.

رئیس کل دادگستری لرستان، تصریح کرد: اگر بسیج نبود سرنوشت جنگ نامعلوم بود، لذا همه می‌دانیم در تمام این سال‌ها، مقام معظم رهبری از بسیج حفاظت و صیانت کردند و به شایستگی آن را گسترش دادند.

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان، باور و اعتقاد ما این است که ائمه اطهار علیهم‌السلام این کشور را حفظ کرده‌اند، لذا انقلاب اسلامی با وجود دشمنان فراوان، 40 سال است که با صلابت و اقتدار ایستاده و از مواضع انقلابی سر سوزنی عقب نشینی نکرده، که نشان از عنایت پروردگار متعال و ائمه اطهار علیهم‌السلام است.

محمد رزم، با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: مردم با آگاهی و بصیرت و عشق به ولایت به این قضایا پایان دادند و نشان دادند که این ملت هیچگاه راه و خط خود را از مسیر ولایت جدا نکرده و نخواهد کرد.

او افزود: بسیج همواره در صف اول پاسداری از انقلاب قرار داشته است و نقش آن در خنثی کردن فتنه دشمنان در حوادث اخیر کشور نیز بیش از گذشته نمایان شد.

مردم ایران پایبند به نظام و انقلاب هستند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دشمن باید بداند که مردم ایران به نظام و انقلاب پایبند هستند و هر مانعی را در این مسیر از بین برده و زیر پا له خواهند کرد و مسیر ولایت را ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه