English

علی رحمتی خبر داد؛

فعالیت ۵۹ شرکت حمل و نقل عمومی مسافری در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 59 شرکت حمل و نقل عمومی مسافری در استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 59 شرکت حمل و نقل عمومی مسافری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 59 شرکت حمل و نقل عمومی مسافری با هزارو 200 دستگاه ناوگان شامل 561 دستگاه سواری،480 دستگاه اتوبوس و 180 دستگاه مینی بوس در سطح استان فعال است.

وی فعالیت 17 شرکت حمل ونقل مسافری سواری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:250 دستگاه ناوگان سواری استان تک گانه و مابقی تبدیل به دوگانه سوز شده اند که در شهرستان های مختلف به مردم خدمات ارائه می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه ناوگان سواری مسافربری استان همچون ناوگان حمل ونقل عمومی به سامانه پیمایش مجهز می شوند تا بر اساس عملکرد بنزین سهمیه به آنها اختصاص یابد گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین جلساتی را با انجمن صنفی و نمایندگان خودروهای مسافربری داشتیم که تمام جوانب امر مورد بررسی قرار گرفت و از افزایش قیمت کرایه ها جلوگیری شده است.

رحمتی به سهمیه 750 لیتری ناوگان عمومی تک گانه و 450 لیتری دوگانه سوز اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت کرایه برمبنای بالا رفتن نرخ سوخت بین 5 تا10  درصد خواهد بود که ما در همه مسیرها بر اساس کیلومتر مصرف سوخت را با احتساب مابه التفاوت قیمت جدید بنزین محاسبه کرده و به مسئولان امر اعلام کرده ایم.

وی از شناسایی ناوگان شخصی فعال در مناطق روستائی و اختصاص سهمیه سوخت به این خودروها خبر داد و افزود: هرچند سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای هرگونه حمل و نقل مسافر توسط خودروهای شخصی را ممنوع کرده اما در بسیاری از مناطق روستائی استان مثل اردبیل هیر یا اردبیل ثمرین، راه حلی جز فعالیت این خودروها نداریم .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی