English

از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون؛

بازرسی از ۱۲ هزار و ۹۸۴ واحد صنفی در هرمزگان

معاون بازرسی و نظارت و رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون بازرسان سازمان به بیش از 12 هزار و 984 واحد های صنفی سرکشی کرده اند.

بازرسی از 12 هزار و 984 واحد صنفی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی و نظارت و رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، از اختصاص دستگاه موتور سیکلت به حوزه نظارت و بازرسی خبر داد.

وی گفت: به منظور تسریع و رسیدگی به موقع به شکایات شهروندان, حوزه بازرسی و نظارت سازمان، مجهز به موتور سیکلت شد.

پیروی منش اظهار داشت: از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون بازرسان سازمان بیش از 12 هزار و 984 مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی به عمل آوردند که از این تعداد 720 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اعلام کرد: در این مدت شهروندان یک هزار و 500 مورد از گزارشات خود را از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به ثبت رسانده اند.

پیروی منش از عموم مردم خواست از فروشگاه هایی که برچسب قیمت ندارند خرید نکنند و با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی از واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی  شکایات خود را از طریق سامانه 124 به ثبت برسانند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به شکایات رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه