English

خلیل قاسمی خبرداد؛

توزیع برنج در هرمزگان با نرخ مصوب دولتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به کمبود برنجی که اخیرا در استان به وجود آمده بود، ۷۶۸ تن برنج پاکستانی در استان با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

توزیع برنج در هرمزگان با نرخ مصوب دولتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود برنجی که اخیرا در استان به وجود آمده بود تصمیم بر واردات برنج در استان گرفته شد.

او افزود: توزیع برنج از فردا در فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سراسر استان با قیمت ۸۹۰ هزار ریال صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا شهروندانی که با مسافر بر‌های شخصی جا به جا می‌شوند در صورت مشاهده افزایش خودسرانه قیمت‌ها بتوانند شماره پلاک خودرو را برای اعمال جریمه گزارش دهند.

قاسمی افزود: اگر این عمل صورت بگیرد افزایش قیمت نخواهیم داشت و همچنین افراد شناسنامه دار قیمت‌ها را به صورت خودسرانه بالا نخواهند برد.

او در خصوص طرح نظارتی درج قیمت گفت: طرح کنترل درج قیمت در استان از یکم آغاز و تا ۳۰ آذر ماه آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: درج نکردن قیمت بستری را برای برخی افراد فراهم می‌کند تا سایر مشکلات را به وجود بیاورند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت:  ۷۶۸ تن برنج پاکستانی در استان با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه