English

۲۸ آبان تا ۱ آذرماه؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی در اصفهان

یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی از امروز تا 1 آذرماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور در اصفهان گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله برقی با حضور ۴۰ شرکت کننده  از استان هایی از جمله تهران و مشهد  و ... حضور دارند.

امیرحسین صادقی بیان داشت: شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه آسانسورشرکت‌های بازرگانی هستند و طراح و نصاب آسانسور نیستند، چرا که طبق آیین نامه پروانه مونتاژ آسانسور مجوز فروش خدمات، سرویس، نگهداری و فروش در دیگر استان‌ها را ندارند.

وی اضافه کرد: در ارتباط با صنعت آسانسور تحریم‌ها سبب افزایش و رونق تولیدات داخلی در کشور شده است.

مسئول برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله برقی در اصفهان گفت: تمام قطعات آسانسور در داخل کشور تولید نمی‌شودولی در عین حال ظرفیت تولید آسانسور در ایران به ۹۵ درصد رسیده است.

صادقی ادامه داد: استاندارد آسانسوردر سال 82 وارد عمل شد و قبل از آن آسانسورها تحویل سازمان آتش نشانی بود که در آن زمان کیفیت آسانسورها نامشخص بود.

وی بیان داشت: استاندار های خاصی برای آسانسور تعریف شده که این استانداردها براساس استاندارد ۶۳۰۳ (برای کششی) و ۶۳۰۲ (برای هیدرولیک) است که این استاندار برگرفته از اروپاست.

صادقی افزود: ۸۰ درصد حوادث سقوط، فوت، شکستگی و جراحت ناشی از بالابرهای آسانسور نما می باشد که  توسط افرادی سودجو به عنوان آسانسور ه مردم فروخته می‌شود که ۹۰ درصد این آسانسورها نیزهیدرولیک هستند.

مسئول برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله برقی در اصفهان گفت: تمامی آسانسورها باید استاندارد ادواری دریافت کنند تا ضریب ایمنی در آسانسورهای قدیمی بالا برود.

به گزارش موج؛ یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله برقی در اصفهاناز امروز تا 1 آذر ماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه