English

مجید صدری:

شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های اقتصادی اداره می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های یک بنگاه اقتصادی اداره می شود.

شرکت مخابرات ایران بر اساس شاخص های اقتصادی اداره می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مجید صدری در نشست با مدیران مخابرات مناطق کشور بیان داشت: مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی فناوری محور است که با رعایت انجام صحیح شاخص های اقتصادی، باید همواره حافظ منافع سهامداران و ذینفعان باشد.

وی تلاش رو افزون مدیران و کارکنان را عامل موفقیت شرکت دانست و خاطرنشان کرد:خوشبختانه عملکرد مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت مخابرات ایران رضایت بخش است اما باید با تلاش و توان مضاعف، همواره شاهد رشد و بالندگی این شرکت باشیم.

صدری به الگوهای اخلاقی در شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم، از اینرو، رفتار و اخلاق ما در کنار کار مطلوب باید همواره شایسته این عنوان باشد.

وی نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به عملیات متمرکز کردن سامانه های شرکت در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاش کردیم تمام سامانه های خدماتی و عملکردی شرکت یکپارچه و متمرکز شود تا مدیریت آن سهل تر و دارای کمترین اشکال باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه