English

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

ارائه بسته اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارائه بسته اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول شهریور ماه خبر داد.

ارائه بسته اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" شرکت مخابرات

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید صدری بیان کرد: بسته های اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" به منظور قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان شرکت، بسته های فوتون عیدانه با حجم و زمان های استفاده متغیر، قابل فعال سازی برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

وی افزود: این بسته ویژه به منظور تکریم مشتریان و همزمان با ایام مبارک عید قربان تا غدیر، از ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ مرداد ماه برای تمام مشتریان فعال شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه اول شهریور ماه ادامه می یابد.

صدری خاطرنشان کرد: این سرویس برای تمام مشتریان اینترنت باند پهن شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، فعال شده و اطلاع رسانی در مورد بسته ها از طریق پنل کاربری مشتریان به صورت کامل انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: سرویس های فوتون عیدانه ۵ گیگ به قیمت ۵هزار تومان با زمان مصرف سه روزه و سرویس فوتون عیدانه ۱۰ گیگ با زمان مصرف ۱۰ روزه به قیمت ۱۳هزار تومان از جمله این طرح ها هستند.

وی همچنین افزود: بسته فوتون عیدانه با حجم ۲۰ گیگ به قیمت ۲۵ هزار تومان با زمان مصرف ۱۵ روزه و بسته فوتون عیدانه ۵۰ گیگ با زمان مصرف ۳۰ روزه به قیمت ۶۰ هزار تومان ، دیگر طرح های ویژه بسته قربان تا غدیر شرکت مخابرات ایران هستند.

صدری بیان کرد: در سرویس های زمان دار کمپین رنگین نت، با فعالسازی بسته قربان تا غدیر، ترافیک ساعت عادی و ساعت خاص مشتریان، فریز شده و بسته اینترنت قربان تا غدیر ۹۸ به صورت شبانه روزی جایگزین می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با پایان حجم بسته ویژه"قربان تا غدیر"  سرویس مشتریان به حالت اول بازگشته و به روال معمول ادامه می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه