English

مجید صدری خبر داد:

مشاهده ریز کارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران خبر داد.

مشاهده ریز کارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدمجید صدری بیان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

 وی گفت: حذف قبوض کاغذی علاوه بر حذف ترددهای غیر ضروری و صرفه جوئی در هزینه ها، یکی از پیش نیازهای اصلی تحقق دولت الکترونیک در کشور است که شرکت مخابرات ایران از مهرماه سال جاری به طور کامل به این امر مبادرت ورزیده است.

صدری افزود: مشتریان در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی مخابرات من در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح بیشتر روش استفاده از "مخابرات من" خاطرنشان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی " مشاهده ریزهزینه های قبض "، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه