English

سردار هوشنگ حسینی خبر داد؛

دستگیری بیش از ۱۰ هزار متهم در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از 10 هزار متهم امسال در استان اردبیل دستگیر شده اند.

دستگیری بیش از 10 هزار متهم در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل امروز در دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۵ متهم در استان دستگیر شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش دارد.

وی افزود:  امسال در استان ۲۸ هزار و ۶۳۲ فقره جرم اتفاق افتاده که نسبت به پارسال ۱۲‌ درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه این استان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور به لحاظ وقوع جرم در رتبه ۳۲ قرار دارد، اضافه کرد: با این حال  امسال نسبت به پارسال وقوع جرایم سایبری در استان ۱۲۹ درصد افزایش داشته است.

حسینی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را موادمخدر  و اغلب زندانیان را معتادان و سوداگران مرگ ذکر کرد و  افزود: در  بحث مواد مخدر نیز وضعیت استان نسبت به استان‌های دیگر مطلوب است.

وی با اشاره به نقش مهم تعامل مردم با نیروی انتظامی در انجام موفق ماموریت‌های پلیس، گفت: مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاق و توزیع موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی ناجا بوده و همه باید برای ریشه‌کن کردن این بلای خانمانسوز در جامعه احساس وظیفه کرده و تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان را ضروری دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در کاهش آسیب‌های اجتماعی فعال باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه