English

سردار عزیزاله ملکی خبر داد؛

کشف یک تن و ۶۴۸ کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 648 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 36 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

کشف یک تن و 648 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی   فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، گفت: مأموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، 5 طرح ویژه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: طی 72 ساعت گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی 12دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این مدت یک تن و 648 کیلو انواع مواد مخدر شامل یک تن و 587کیلوتریاک، 50کیلو حشیش، 8 کیلوشیشه و 3 کیلو گرم سایر مواد کشف و 36 متهم در این زمینه دستگیر شدند، افزود: این میزان مواد مکشوفه با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های "حاجی آباد، جاسک، میناب ، رودان و لنگه" کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری 652 معتاد طی این مدت، خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش مییکند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی