English

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

کمیته امداد لرستان ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت کرده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پرداخت 5 میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان این کمیته، طی سال جاری خبر داد.

کمیته امداد لرستان 50 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت کرده است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، جاسم محمدی فارسانی، گفت: کمیته امداد لرستان از ابتدای سال 98 تاکنون، 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به نوعروسان مددجوی تحت پوشش پرداخت کرده است.

وی، تصریح کرد: یک هزار و 200 نوعروس از این کمک هزینه بهره مند شده اند و از کل این مبلغ، 500 میلیون تومان توسط خیران اهدا و مابقی از محل هدفمندی یارانه ها و اعتبارات دولتی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان و پایدار و کمک به توانمندسازی خانوارها از طریق پرداخت تسهیلات و آموزش به زوج‌های جوان تحت حمایت کمک‌هزینه بلاعوض جهیزیه، وام قرض‌الحسنه و اشتغال پرداخت می‌شود.

برای مددجویان کمیته امداد لرستان مشاوره پیش از ازدواج برگزار می کنیم

او با تأکید بر نقش و اهمیت مشاوره پیش از ازدواج به جوانان و خانوارهای تحت حمایت گفت: برای زوجین دوره‌های آموزش مشاوره فردی و گروهی خانواده، مهارت‌های زندگی و راهکارهایی باهدف خوداتکایی و توانمند سازی فکری در زمینه اشتغال و گسترش فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود.

فارسانی به نحوه دریافت خدمات جهیزیه و تسهیلات مرتبط با نوعروسان اشاره کرد و گفت: دریافت‌کنندگان این خدمات شامل فرزندان دختر و پسر، خانواده‌های تحت پوشش، زنان سرپرست خانوار ازدواج مجدد و دختران نیازمند غیر تحت پوشش مددکاری هستند.

نیکوکاران و خیرین این کد خدماتی را شماره گیری کنند

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه یک هزار و 473 نوعروس استان در نوبت دریافت کمک‌ هزینه ازدواج هستند افزود: اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر 6 میلیارد و 300 میلیون تومان است که خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد یا شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه