English

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

دستگیری باندکلاهبرداران مجازی در مازندران

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: کلاهبردارانی که با ترفند برنده شدن در مسابقه رادیو جوان به اخاذی یک میلیارد ریالی اقدام کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دستگیری باندکلاهبرداران مجازی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ علی محمد نژاد اظهار داشت: در پی دریافت پرونده های کلاهبرداری به شیوه برداشت از حساب با شگرد برنده شدن در برنامه رادیویی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای مازندران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد ؛ فرد زندانی با همکاری دو تن خارج از ندامتگاه باند کلاهبرداری تشکیل داده و از طریق برنامه رادیو جوان، با برقراری تماس با شهروندان بعنوان برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ،با جلب اعتماد آنها ، شهروندان را پای دستگاه خودپردار(ای تی ام) کشانده و با دریافت رمز دوم کارت آنها به شیوه ای متقلبانه به انتقال وجه ازکارت اقدام می کردند.

محمدنژاد با بیان اینکه کاراگاهان پلیس فتا، با شناسایی اعضای باند از آنها گوشیهای هوشمند و کارتهای عابربانک مربوط به تعدادی مالباخته کشف کردند افزود: کلاهبرداران یک میلیارد ریال اخاذی کرده بودند.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص دیگر مال باختگان این نوع کلاهبرداری گفت: افرادی که در این حوزه با موضوع برنده شدن در برنامه رادیو جوان از آنها اخاذی شده و متضرر چنین جرمی اند، می توانند به پلیس فتای شهر و استان محل اقامت خود مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه