English

سرهنگ پاشایی:

مراقب کلاهبرداری با ترفند رجیستری موبایل باشید

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: شهروندان مراقب افراد سود جویی که با ترفند رجیستری موبایل اقدام به سرقت اطلاعات بانکی طعمه های خود می کنند، باشند.

مراقب کلاهبرداری با ترفند رجیستری موبایل باشید

به گزارش خبرگزاری موج،  سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درخصوص شیوه کلاهبرداری با ترفند رجیستری گوشی تلفن همراه، گفت: در این روش افراد کلاهبردار با ارسال پیامکی به تلفن همراه هموطنان درخصوص اجرای طرح رجیستری و یا ارسال پیامک اخطار مبنی بر عدم اجرای این طرح، متقاضیان را به صفحات جعلی موسوم به فیشینگ هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی طعمه های خود نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان اقدام می کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان فریب اینگونه تبلیغات دروغین را نخورند و همواره به منشا ارسال پیامک های خود توجه کنند و اخبار رسمی و موثق را از پایگاه های معتبر خبری نظیر رسانه ملی و خبرگزاری های مجاز داخل کشور پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است هموطنان عزیز به صورت مستمر اقدام به تغییر رمز عابر بانک خود کنند و اگر هم از روی عدم آگاهی به اینگونه درگاه های جعلی وارد شدند سریعا  رمز کارت عابر بانک را تغییر دهند و در صورت دریافت موارد مشکوک موضوع را به سایت رسمی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه