English

عزیزاله کناری:

اولویت ما حل مشکلات تعاونی های مسکن مهر است

فرماندار بندرعباس گفت: تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرید تا تعاونی ها به اهداف خود برسند و بتوانند به موقع واحدهای باقی مانده را به اتمام و به اعضا تحویل دهند.

اولویت ما حل مشکلات تعاونی های مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های مسکن مهر شهرستان، اظهار داشت: اولویت ویژه ما برطرف کردن مسائل و مشکلات تعاونی های مسکن مهر است.

وی در ادامه افزود: تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرید تا تعاونی ها به اهداف خود برسند تا بتوانند به موقع واحدهای باقی مانده را به اتمام و به اعضا تحویل دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: اعضای تعاونی ها از اقشار کم درآمد جامعه هستند و تمام توان مالی خود را به تعاونی ها پرداخت کردند تا دارای مسکن شوند لذا باید کلیه دستگاه های متولی با کمک تعاونی ها و اتاق تعاون برای برطرف کردن مشکلات و اختلاف ها تلاش کنند.

عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: اداره آب، برق و شهرداری ها نسبت به حل مشکلات تعاونی ها در زمینه تامین آب و برق و پایان کار با حداقل زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند و همه تعاونی های سطح شهرستان نسبت به رفع مشکلاتشان به ترتیب اولویت به اداره تعاون ، اتاق تعاون و فرمانداری مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه