English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

صداى رسانه ها بر علیه فساد نباید خفه شود

نماینده ولى فقیه در هرمزگان گفت: نهادهای نظارتی و امنیتى باید نسبت به گزارش صدا سیما در خصوص تخلف گسترده شرکت نفت جى حساس شوند، نباید حرکت های فسادزاى رسانه ها سرکوب و خفه شود.

صداى رسانه ها بر علیه فساد نباید خفه شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در جمع نمازگزاران، در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، اذعان کرد: نهادهای نظارتی و امنیتى باید نسبت به گزارش صدا سیما در خصوص تخلف گسترده شرکت نفت جى حساس شوند، نباید حرکت های فسادزاى  رسانه ها سرکوب و خفه شود.

وی ضمن تشکر از امین حسنی خبرنگار صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عنوان کرد: باید از خبرنگارانی همچون جوان هرمزگانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد مصمم تر باشیم، ادامه داد:  مبارزه با پدیده فساد کمک به رونق تولید است.

وی گفت: دستگاه قضا باید با پدیده شرب خمر با جدیت برخورد کند و با توجیه این مورد که تعداد کسانی که شرب خمر می کنند زیاد است مقابله با آن را فراموش نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت همچون چراغ راهنمای است که ما راه را گم نکنیم چرا که وحدت از آموزه های قرآنی است که همیشه باید سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم و نباید هیچ گاه فراموش شود.

وی تصریح کرد: وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است، ما در مسئله وحدت بدنبال تاکتیک نیستیم چرا که تاکتیک یک زمان خاص و شرایط خاص دارد اما استراتژی یک خط ثابت است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ما در تمام ازمنه برای هم افزایی ظرفیت های مومنان به وحدت نیاز داریم، ابراز کرد: همبستگی و اتحاد راهی برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در عرصه های مهم بین المللی است.

 

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وحدت را بد معنا نکنیم، تاکید کرد: وحدت به این معنی نیست که شیعه و سنی از اعتقاداتشان دست بردارند بلکه وحدت به معنای دست گذاشتن روی اشتراکات شیعه و سنی در تمامی زمینه هاست.

وی گفت: باید به دنبال یافتن نقاط بیشتری از اتحاد و همبستگی در میان مذاهب اسلامی بود و در این میان برخی اگر با تکیه بر اعتقادات قومیت‌ ها به دنبال تفرقه ‌افکنی باشند کارشان خطاست و باید از آن پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: به تعبیر آیت الله العظمی سیستانی نگویید اهل سنت برادران ما هستند بلکه بگویید جان ما هستند زیرا از یک پیکر هستیم و اگر این تفکر حاکم شود دیگر داعش به وجود نمی آید.

وی استکبار جهانی را دشمن وحدت خواند و ادامه داد: ما نباید جلوی حرکت های جوانان انقلابی در قالب صدا و سیما و مطبوعات را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان، گفت: وظیفه همه ما حمایت از سرمایه گذار است و من و همه ی مردم از دستگاه های نظارتی می خواهیم این گونه مسائل را پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه