English

محمد ذاکری خبرداد؛

گام های صنعت برق هرمزگان در حوزه پدافند غیرعامل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: صنعت برق هرمزگان در سالهای اخیر در زمینه سیستم ها و سخت افزارهای مورد نیاز پدافند غیرعامل گام های بلندی را برداشته تا خود را به عنوان پیشرو در این زمینه معرفی کند.

گام های صنعت برق هرمزگان در حوزه پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد ذاکری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: صنعت برق یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ای است و تا زمانی که این صنعت از حاشیه امنی برخوردار نباشد، نمی‌توان به توسعه پایدار اطمینان داشت.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، گفت: هم‌اکنون صنعت برق هرمزگان از وضعیت مطلوبی در پدافند غیرعامل در سطح کشور برخوردار بوده و امادگی های لازم یا ایجاد گردیده و یا در دست اقدام می باشد.

وی، یکی از خصوصیات توزیع برق را وجود تعامل با مردم عنوان کرد و بیان داشت: شرکت های توزیع برق بخاطر ارتباط مستقیم با مردم در خط مقدم خدمت رسانی در صنعت برق قرار دارند که لازم است در زمینه حفظ و ارتقای سطح پایداری و پایایی شبکه و تاسیسات در مقابل خطرات احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

ذاکری اضافه کرد: با توجه به اهمیت برق و تأسیسات آن که حساس ترین زیر ساخت کشور می باشد می طلبد همواره آمادگی لازم را جهت مقابله، پیشگیری و رفع بحران ها داشته باشیم چون اختلال در انرژی برق باعث ایجاد مشکلات ثانوی در سایر بخشها خواهد شد.

وی گفت: شرکت توزیع برق هرمزگان به منظور آمادگی کامل مراکز  حیاتی و حساس جهت مقابله با بحران های احتمالی و کاهش آسیب پذیری، هر ساله مانور تست و بکارگیری مولد های اضطراری برق  را برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه گفت: در حال حاضر اکثر مراکز حساس و حیاتی استان مجهز به مولدهای برق اضطراری هستند تا در مواقع بحران مشکلی بابت تامین برق و ارائه خدمت نداشته باشند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق نیز با هدف تسریع در خدمت رسانی به مردم در موقع بروز حوادث به تجهیزاتی مانند پست های توزیع و مولد های برق سیار مجهز شده تا در هنگام حادثه در هر نقطه ای از استان، با انتقال تجهیزات سیار به محل، توزیع برق در حالت پایدار قرار گیرد.

 ذاکری افزود: چنانچه زیرساختهای انرژی برق از نظر زیر ساخت پایدار تقویت شود در مواقع بحران باعث افزایش بازدارندگی و جلوگیری از آسیب پذیری های احتمالی سایر بخشهای خدماتی، صنعتی و نظامی و همچنین تداوم فعالیت ها و اقدامات ضروری در نواحی بحران زده می شود.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع برق هرمزگان در سالهای اخیر در زمینه های نیروی انسانی، سیستم ها و سخت افزارهای مورد نیاز پدافند غیرعامل گام های بلندی را برداشته تا خود را به عنوان پیشرو در این زمینه معرفی نماید.

وی گفت: این موضوع در مراحل طراحی و اجرای نظارت بر پروژه های مختلف  و همچنین سازماندهی سازمانی شرکت با دقت مورد توجه قرار گرفته تا اطمینان حاصل شود تاسیسات توزیع برق به عنوان زیرساخت زیرساختها از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه