English

رضا برومند در گفتگو با موج؛

شفاف سازی در اجرای پروژه های گردشگری هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع و گردشگری هرمزگان، گفت: شفاف سازی و در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد نیاز در خصوص پروژه های گردشگری، باعث می شود رسانه ها و افکار عمومی بر پروژه های این اداره کل نظارت لازم را داشته باشند.

شفاف سازی در اجرای پروژه های گردشگری هرمزگان

رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان، عنوان کرد: فعالیت های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را با شفاف سازی پروژه ها در سال جاری آغاز خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در مرحله اول 15پروژه گردشگری در استان را اعلام کردیم تا مردم و مسئولان در شهرستان های استان نیز در جریان این موضوع قرار گیرند، تا کسانی علاقه مند به مشارکت در این حوزه هستند اطلاع پیدا کنند و نظارت عمومی و دولتی را بر پروژه ها داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع و گردشگری هرمزگان با تاکید به لزوم شفاف سازی پروژه های گردشگری، گفت: شفاف سازی و در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد نیاز در خصوص پروژه های گردشگری، باعث می شود رسانه ها و افکار عمومی بر پروژه های این اداره کل نظارت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم بخشی از پروژه های میراث فرهنگی و صنایع دستی اعلام خواهد شد افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات استانی انجام شده و در مراحل بعد پروژه های که اعتبارات آن ملی است که پروژه های بزرگی نیز هستند اعلام رسمی خواهند شد.

برومند با بیان اینکه در سال جاری به لحاظ ارزش ریالی، پروژه ها تاکنون بی نظیر بوده است اظهار داشت: پروژه های که گرفته شده میتواند تحول بسیار خوبی در حوزه میراث فرهنگی،صنایع و گردشگری ایجاد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف در خصوص شفاف سازی پروژه ها بازگشت امید به فعالیت در این حوزه است عنوان کرد: امیدواریم این روند پررنگ تر بشود و توجه و حساسیت مردم نیز بیشتر شود.

وی در خصوص پروژه مهم در سال جاری گفت: تکمیل زیرساخت های خورآذینی سیریک و اسکله و کمپ گردشگری جزیره ابوموسی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

برومند با اشاره به اینکه پروژه های در کوه گنو و جزیره هرمز در حال دنبال کردن هستیم که اتفاق های خوبی در آنجا انجام شود در پایان افزود: در برخی از شهر ها برای اولین بار اتفاق های در حال رخ دادن است و خور تیاب میناب جز 15 اولویت قرار دارد که بزودی فراخوان نیز زده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی