English

سرهنگ عبدالمجید کرمی مطرح کرد؛

بررسی زوایای پنهان فوت مشکوک در منطقه حسنلنگی

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از بررسی زوایایی پنهان فوت مشکوک احدی از شهروندان در منطقه کهور کلاغی از توابع حسنلنگی بندرعباس خبرداد.

بررسی زوایای پنهان فوت مشکوک در منطقه حسنلنگی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان، گفت: ماموران پلیس اگاهی استان شب گذشته از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک فقره فوت مشکوک در محدوده روستای کهور کلاغی از توابع حسنلنگی  مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران پلیس اگاهی پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی حدودا 45 ساله داخل یک دستگاه خودرو لکسوز فوت شده که با بررسی های دقیق میدانی هیچ گونه آثار و علایم دال بر حمله مسلحانه به متوفی مشاهده نشده که با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و با تلاش های صورت گرفته خانواده وی نیز که اهل منوجان کرمان هستند شناسایی و به پلیس اگاهی دعوت شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به انتشار اخبار حمله مسلحانه و قتل در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ،بررسی هاو اقدامات تخصصی لازم مبنی بر علت فوت توسط پلیس و پزشکی قانونی در حال انجام است که به محض دریافت پاسخ از مبادی مربوطه، علت تامه فوت متوفی اعلام خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه