English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اعلام کرد:

میزان گازرسانی به روستاها دو برابر شبکه شهری است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه حدود 10هزار کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته اضافه کرد: میزان گازرسانی به روستاها در استان کردستان دوبرابر شبکه شهری است.

میزان گازرسانی به روستاها دو برابر شبکه شهری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله گری در بازدیداز چگونگی روند گازرسانی به روستاهای تابعه شهرستان سقز اظهار داشت: استان کردستان به‌علت توپوگرافی و جفرافیای خاصی که دارد، انجام هرگونه طرح عمرانی را با سختی و مشقت فراوان همراه می سازد و به‌خصوص فعالیت‌های عمرانی در‌زمینه گازرسانی که دارای استانداردهای خاص و ویژه است حساسیت موضوع را افزایش می دهد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: عملیات گازرسانی در مناطقی از کردستان انجام گرفته که امکان گازرسانی در آن با مشقت فراوان همراه بوده به گونه ای که در آخرین روستاهای شهرهای مرزی استان که هم جوار با کشور عراق است از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

فعله گری، با بیان اینکه مردم می‌دانند  جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه داده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تامین سوخت مایع به این مناطق صعب العبور هرساله به سختی و با مشقات فراوان انجام می‌گرفت، شرکت گاز کردستان برای هموار شدن زندگی و رفاه حال مردم اقدام به گازرسانی به روستاهای دوردست نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیشترین فعالیت گازرسانی در استان را  گازرسانی به مناطق روستایی دانست و اعلام کرد: در کل استان حدود 10 هزار و 539 کیلومتر شبکه‌گذاری شده است که از این میزان 7 هزار و 191 کیلومتر شبکه روستایی و 3 هزار و 348 کیلومتر شبکه شهری بوده که در واقع میزان گازرسانی به روستاها چیزی حدود دو برابر شبکه شهری بوده است.

فعله گری با اعلام اینکه کردستان یکی از مناطق محروم و سردسیر کشور است و به همین دلیل گازرسانی به آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم غیور مرزنشین کشور و استان کردستان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش این شرکت نیز در راستای خدمت رسانی به مناطقی است که  از نعمت گاز بهره مند نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه