English

عباس امینی زاده مطرح کرد؛

همراهی همه‌جانبه شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدا

شهردار بندرعباس با تاکید بر همراهی همه‌جانبه بخش‌های مختلف شهرداری در برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی سرداران شهید و 1500 شهید استان، از ساخت بوستان بزرگ شهدا خبر داد.

همراهی همه‌جانبه شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی‌زاده  شهردار بندرعباس در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین سپاه امام‌سجاد(ع) و شهرداری بندرعباس وجود دارد.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که عمل هر انسان به نگرش او بستگی دارد و نگرش همه ما«حب‌الحسین» است.

شهردار بندرعباس با تاکید براینکه شهدا کسانی بودند که از خط حسین(ع) پیروی کردند، خاطرنشان کرد: به پیروی از شعار حب الحسین یجمعنا، در این رویداد برجسته و قابل توجه باید تلاش شود تا حب الشهدا یجمعنا را محقق کنیم.

امینی‌زاده در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه همه بخش‌های شهرداری آماده به کار در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره هستند، تصریح کرد: تقسیم‌کار لازم میان مدیریت‌های مختلف شهرداری به منظور همراهی در برگزاری هرچه بهتر صورت گرفته است.

شهردار بندرعباس از مشارکت و نقش جدی این شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدا خبر داد و گفت: چاپ کتاب شهدای شهرداری، کاشت 1500 اصله نهال، نصب لوگوی کنگره در 3400 تاکسی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در محلات، تشکیل ستاد برگزاری کنگره در سازمان‌ها و مناطق شهرداری بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: چاپ استیکر تبلیغات کنگره بر روی اتوبوس‌های شهری، ساخت المان شهیدان رئیسی و دارا، ساخت مستند شهدا، برگزاری یادواره شهدای ترور و شهدای دریا، تقدیر از 200 خانواده شهید، جانمایی و طراحی تمثال شهدا در بخش‌های مختلف شهر، انجام تبلیغات محیطی، احداث بوستان بزرگ شهدا، احداث بوستان مقاومت و غیره نیز جزو دیگر اقدامات شهرداری بندرعباس همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران شهید و 1500 شهید استان هرمزگان است.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: تلاش‌، حمایت‌ و همراهی شهردار و مدیران شهرداری در زمینه‌سازی برگزاری درخور شأن این کنگره قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه با گذشت ۲۰ سال از برگزاری کنگره اول، میزبانی این مراسم دوباره به هرمزگان سپرده شده است، افزود: برگزاری کنگره شروع کار است و باید در حوزه‌های مورد نظر اقدامات لازم به منظور اشاعه فرهنگ شهید و شهادت را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه