English

مجید قناد مطرح کرد:

ارسال آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک

دبیر جشنواره تئاتر کودک با اشاره به ارسال آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک، از رشد 20 درصدی حضور گروه های نمایشی خبر داد.

ارسال آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مجید قناد، دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اشاره به ارسال آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره، ابراز کرد: برخی افراد، کودکان را تنها کودک می بینند و توجهی به این موضوع ندارند که این کودکان آینده سازان کشور هستند.

مجید قناد افزود: خوشبختانه حضور گروه های نمایشی در جشنواره ۲۰ درصد رشد دارد و باید گروه های هنری را تشویق کنیم که نمایش‌های خود را به خوبی اجرا کنند تا شاهد تاثیرگذاری جشنواره در حوزه های مختلف باشیم.

قناد عنوان کرد: تلاش ها به نحوی است که با همکاری هم جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گزارشی از آثارارسال شده به دبیرخانه و معرفی گروه‌های راه یافته به جشنواره ارائه کرد و  با بیان اینکه امسال نزدیک به ۱۰۰ اثر از کشورهای خارجی و همچنین آثار بسیاری از ۳۱ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد، گفت: علاوه بر مرکز استان، برنامه ریزی شده تا ۸ سالن در شهرستان‌های استان؛ جشنواره را پوشش دهند.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه همدان به غیر از شش دوره، میزبان همه دوره های جشنواره بوده است، گفت: برنامه ها در شهرستان ها به شکل جنبی اجرا خواهد شد و زمینه ای برای حضور مردم استان در سالن های اجرای نمایش های فراهم شده است.

احسانی از پیش بینی برنامه های متنوع در مراسم رونمایی پوستر جشنواره خبر داد و افزود: مراسم رونمایی پوستر جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان در یکی از مدارس همدان برگزار خواهد شد ...

وی در ادامه صحبت های خود گفت:  در این دوره از جشنواره شاهد حضور شخصیت های برجسته بین المللی از ۳ کشور برای برگزاری کارگاه های آموزشی در جشنواره خواهیم بود.

احسانی همچنین تصریح کرد: سازمان محیط زیست، حوزه هنری، مرکز ملی اسیتیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره بیست و ششم جوایزی ویژه را برای گروه های برگزیده جشنواره در نظر گرفته اند.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه ۱۶ آبان ماه در پیاده راه بوعلی سینا و میدان امام (ره) همدان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های جذابی برای افتتاحیه در نظر گرفته شده که نسبت به قبل کیفی تر و متنوع تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه