English

شرحی بر محدودیت های ترافیکی ۲۸ صفر همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از محدودیت های ترافیکی 28 صفر در همدان سخن گفت.

شرحی بر محدودیت های ترافیکی 28 صفر همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به محدودیت های ترافیکی 28 صفر همدان، گفت: تردد تمامی خودروهای شخصی، عمومی و موتورسیکلت از خیابان منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و عبور دسته های عزاداری ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت تجمع عزاداران در میدان امام زاده عبدالله، تردد تمامی خودروها از سمت میدان فلسطین، میدان عین القضاه به سمت میدان امامزاده عبدالله از ساعت ۹ صبح ممنوع می شود.

رییس پلیس راهور همدان در عین حال از اعمال محدودیت های موقت در میدان سپاه، میدان باباطاهر و تقاطع جانبازان در زمان عبور دسته های عزاداری خبرداد.

سرهنگ فکری از شهروندان خواست: از پارک خودرو در مسیر خیابان های منتهی به میدان حضرت امام خمینی (ره) و میدان امام زاده عبدالله خودداری کنند در غیر اینصورت خودرو با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

وی گفت: به منظور تامین امنیت ترافیکی و جلوگیری از راه بندان در مسیر دسته های عزاداری، توصیه می شود در این روز از خودروهای عمومی استفاده شود و از آوردن خودرو شخصی و تجمع در مسیرهای اصلی و محل تردد عزاداران خودداری شود.

رییس پلیس راهور همدان بیان کرد: شهروندان از تردد با موتورسیکلت در مسیر دسته های عزاداری خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده انجام تخلف توسط موتورسواران برابر مقررات با آنان برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه