English

شهرام کرمی؛

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان نیازمند تقویت است

رئیس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، گفت: این رویداد جهانی شایسته بهترین امکانات و تجهیزات است و همدان از این لحاظ نیازمند توسعه و تقویت است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان نیازمند تقویت است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، شهرام کرمی، رئیس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استقبال کننده‌های بسیاری دارد و نیازمند توسعه امکانات و زیرساخت‌های عمرانی است.

شهرام کرمی روز شنبه در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: این جشنواره رویدادی شناخته شده در جهان است و در این دوران بهترین نمایش‌های بین المللی در آن شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: این رویداد جهانی شایسته بهترین امکانات و تجهیزات است و همدان از این لحاظ نیازمند توسعه و تقویت است. 

کرمی با اشاره به استقبال پرشور و گسترده از جشنواره تئاتر در شهر همدان گفت: به خاطر ازدحام زیاد مخاطبان، آن گونه که باید نمی‌توانیم به همه نیاز کودکان و خانواده هایشان پاسخ دهیم. 

رئیس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای سال‌های آینده باید به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه کنیم. 

کرمی با بیان اینکه ۳۵ گروه نمایشی در همدان متقاضی شرکت در جشنواره بودند افزود: همدان تبدیل به آزمونه (پایلوت) برنامه‌های کودک شده و نیازمند تقویت امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است. 

وی یادآوری کرد: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان تثبیت شده و مسئولان باید برای توسعه امکانات آن اعتبارهای عمرانی ویژه‌ای اختصاص دهند. 

بیست و ششمین جشنواره بین المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد و با شعار «کودک، تئاتر و طبیعت» برگزار می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه