English

علی حسین زاده مطرح کرد؛

صدور مجوز ۱۲ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان گرمی

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی از صدور مجوز 12 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان گرمی خبر داد.

صدور مجوز 12 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حسین زاده ، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در این شهرستان صدور مجوز 12 اقامتگاه بوم گردی و مجوز تاسیس 3 اقامتگاه از ابتدای سال 97 است.

وی به صدور مجوز 3 محوطه گردشگری و تهیه 5 تابلوی گردشگری اشاره کرد و گفت: همچنین جهت حمایت صنعتگران 320 پروانه تولیدی انفرادی، 180 کارت شناسایی صنعتگری و  240 مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی از معرفی طرح های گردشگری به مبلغ تسهیلات 26 میلیارد و 300 میلیون ریال به بانک های عامل خبر داد.

حسین زاده تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی صدور مجوزها در کمترین زمان انجام شده و طرح ها جهت دریافت تسهیلات درخواستی به بانک معرفی می شوند.

وی گفت:  5 دوره آموزشی صنایع دستی برای 150 نفر، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار برای 130 نفر و پرداخت وام تسهیلات مشاغل خانگی به میزان 250 میلیون تومان بخش دیگری از اقدامات در بخش صنایع دستی شهرستان است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی با اشاره به اینکه پروژه های شاخصی در شهرستان در حال اجرا است، افزود: رینگ دور دریاچه گیلارلو به طول 5 کیلومتر آغاز شده و با اعتبار 2 میلیارد تومان احداث می شود.

حسین زاده به اجرای محوطه گردشگری گیلارلو اشاره کرد و گفت: این پروژه توسط بخش خصوصی با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اجرا می شود.

وی با اشاره به انجام 3 کاوش باستان شناسی در این شهرستان طی سال گذشته ، افزود: همچنین سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری داش دیبی با اعتبار 135 میلیون تومان اجرا می شود.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی همچنین به احداث موزه باستان شناسی اشاره کرد و گفت: تاکنون 100 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و در سال جاری نیز 40 میلیون تومان پیش بینی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه