English

همزمان با هفته دولت؛

۲۹ اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان افتتاح شد

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اصفهان گفت:همزمان با هفته دولت 29 اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان افتتاح شد.

29 اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید علی صالح درخشان با اشاره به افتتاح 29 واحد اقامتگاه بومگردی در استان اصفهان بیان داشت: تعداد اقامتگاه‌های بومگردی در استان اصفهان به 444 واحد رسید.

وی افزود: همزمان با هفته دولت سه واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهر ابوزیدآباد و روستای محمدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در شمال استان به بهره‌برداری رسید.

درخشان همچنین تصریح کرد:2 واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای حسن‌آباد و شهر تیران از توابع شهرستان تیران و کرون در غرب استان، یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مرکز استان، یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان نائین در شرق استان و یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در روستای دماب از توابع شهرستان نجف‌آباد در غرب استان به بهر برداری رسید.

وی در ادامه به سایر طرح‌های بومگردی قابل‌افتتاح استان نیز اشاره کرد و افزود: یک واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای فاویان از توابع شهرستان گلپایگان در غرب استان، سه واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرهای ونک وسمیرم و همچنین روستای ولدخانی از بخش پادنا، از توابع شهرستان سمیرم در محور جنوب استان و نیز سه اقامتگاه بوم گردی در روستای صادقیه و فریدون‌شهر از توابع شهرستان فریدون‌شهر در محور شمال غرب استان اصفهان افتتاح شد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی اصفهان بیان کرد: با افتتاح 29 اقامتگاه بوم‌گردی در استان، 531 تخت به ظرفیت اقامت استان افزوده‌شده و برای 88 نفر به‌صورت مستقیم در تمامی مناطق به‌ویژه در روستاها شغل ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه