English

حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر:

اعتراض شدید امام جمعه میناب به نحوه توزیع بنزین در هرمزگان

امام جمعه میناب در اعتراض به نحوه توزیع بنزین در هرمزگان، گفت: روشى را که جایگاه داران سوخت براى عرضه سوخت در پیش گرفته اند مصداق بارز آزار و اذیت مردم است.

اعتراض شدید امام جمعه میناب به نحوه توزیع بنزین در هرمزگان

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان،  حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر خطیب جمعه میناب با اعتراض به توزیع بنزین در جایگاه های عرضه سوخت استان، عنوان کرد: نحوه اى که جایگاه داران سوخت براى توزیع بنزین در پیش گرفته اند مصداق بارز آزار و اذیت مردم است.

وى ضمن اشاره به نارضایتى شدید مردم از نحوه  توزیع بنزین توسط جایگاه داران سوخت، گفت: این روزها شاهد صف هاى طولانى بنزین در شهر هاى استان هستیم که مردم مدت زمان زیادى از وقت خود را صرف سوخت گیرى مى کنند.

 امام جمعه میناب گفت: مسئولان در امر خدمت رسانى، مردم را اذیت نکنند، خدمت به مردم بدون آزار آنان درخواست بلند بالای نیست، لازم است مسوولین تکلیف مردم را مشخص کنند.

وى با بیان اینکه وعده هاى بیخود دل مردم را خالی و آنها را دلسرد مى کند، بیان کرد: تلاش دشمن نیز همین است که مردم را دلسرد کند؛ با عمل قول هایتان اعتماد مردم را جلب کنید. 

امام جمعه میناب با اشاره به پیش رو بودن فصل انتخابات عنوان کرد: در این روزها موتور وعده و وعیدها روشن شده اما از عمل خبری نیست، اگر به مردم قول می دهید مدیونید و باید عمل کنیم، عمل نکردن به این وعده ها آسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

 معتمدى فر گفت: مسئولانی که از سمت خود کنار رفته اند مدیون این کشور هستند و افرداى که براى آینده برنامه انتخاباتى دارند اگر وعده و قولى دادند تمام تلاش خود را بکنند تا وعده را عملى کنند. 

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در پیاده روی اربعین، بیان کرد: حرکت پرشورى را در پیاده روی اربعین شاهد بودیم که قریب به 30 میلیون نفر در این مراسم شرکت کرده اند.

امام جمعه میناب با اشاره به هفته وقف عنوان کرد: در قبل از انقلاب زمینه های وقف فراهم نبود یا اینکه مردم اطلاعی نیز در این خصوص نداشتند؛ اما به برکت نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر زمینه وقف نیز وجود دارد و هیچ مشکلی نیز در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اوقاف گام های بسیار خوبی نیز در این زمینه برداشته است اما کافی نیست گفت: موانع جدیدی نیز بر سر را وجود دارد مثل قطع نسل متصرفان که اوقاف باید نیز در این خصوص اقداماتی نیز انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه