English

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر مطرح کرد؛

حضور کم‌رنگ مسئولان جهاد کشاورزی در سیل میناب

امام جمعه میناب با بیان اینکه بانک‌ها یکی از سرمایه‌داران کشور هستند و شعب آن‌ها حتی از سوپری ها هم بیشتر شده است، گفت: با توجه به انجام سریع پرداخت‌های الکترونیک از طریق موبایل بانک‌ها چه نیازی به این همه شعبه‌ی بانکی وجود دارد.

حضور کم‌رنگ مسئولان جهاد کشاورزی در سیل میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه میناب ضمن گرامی‌داشت میلاد امام زمان(عج) گفت: امروز چشم و وقت جوانان ما صرف گوشی موبایل می‌شود در حالی که  محور اصلی بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات از هیچ جایی کپی نشده است بلکه برگرفته از قرآن است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سالی که افتخار آفرید مانع از بروز برخی مسائل در منطقه شد.

امام جمعه میناب با بیان اینکه بانک‌ها یکی از سرمایه‌داران کشور هستند و شعب آن‌ها حتی از سوپری ها هم بیشتر شده، گفت: با توجه به انجام سریع پرداخت‌های الکترونیک از طریق موبایل بانک‌ها چه نیازی به این همه شعبه‌ی بانکی وجود دارد.

 معتمدی فر با اشاره به بارندگی و جاری شدن سیل در  شهرستان میناب گفت: در روستا ها بیشتر خسارات در بخش کشاورزی بوده است، اینکه من یک لباسی از هلال احمر بپوشم و حضور داشته باشم مشکلی از مردم حل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه باید کارهای ضروری در منطقه انجام شود، گفت: مرمت راهها یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود؛ مگر قیمت نوار شبرنگ چقدر است که انجام این موضوع مدام به تعویق می‌افتد.

امام جمعه میناب با اشاره به حضور کم‌رنگ مسئولان جهاد کشاورزی در سیل اخیر در شهرستان میناب، گفت: جهاد کشاوری باید در منطقه حاضر شود و ضرر و زیان کشاورزان را برآورد کند تا دولت در صدد جبران آن برآید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه