English

نادر فلاحی:

کنفرانس بین المللی اکوتوریسم سال آینده در اردبیل برگزار می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: کنفرانس بین المللی اکوتوریسم سال آینده در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

کنفرانس بین المللی اکوتوریسم سال آینده در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه رویدادهای گردشگری فرصتی جهت معرفی این قابلیت ها است، گفت: کنفرانس بین المللی اکوتوریسم که در اردیبهشت سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد فرصتی برای معرفی جاذبه های این استان در تمامی حوزه ها است.  

او تصریح کرد: یکی از دلایل تمایز اردبیل با سایر استان ها تنوع جاذبه های آن است که در سایه تنوع اقلیم و فرهنگ مناطق مختلف شکل گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: استان اردبیل از شمال تا جنوب دارای طبیعت منحصر به فردی است تا جایی که می توان در فصول مختلف آب و هوای متنوعی را در این استان تجربه کرد و این موضوع جاذبه قابل توجهی برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم ساخته و در طول سال می توان شرایط آب و هوایی فصول مختلف را در یک استان تجربه کرد.

فلاحی ادامه داد: همچنین تنوع فرهنگی، آداب و رسوم و غذاهای سنتی از شمال تا جنوب استان اردبیل فرصتی را فراهم کرده تا در فاصله حدود 300 کیلومتری از شمال تا جنوب استان شاهد جاذبه های متعددی در حوزه تاریخی و فرهنگی باشیم.

او با اشاره به نقش محوری روستاها و جوامع بومی در جذب گردشگر، اضافه کرد: بخش قابل توجهی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، میراثی و طبیعی در روستاهای این استان واقع شده که لازم است در کنفرانس 2020 معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد آغاز شده و پیش بینی می شود معرفی قابلیت ها در سطح بین الملل جذب و ماندگاری مسافران را افزایش دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه