English

هادی ابراهیمی مطرح کرد؛

انعقاد بیش از یک هزار و ۶۰۰ قرارداد طرح کارورزی در هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، تاکنون یک هزار و 665 قرارداد بین واحد پذیرنده و کارورز منعقد شده است.

انعقاد بیش از یک هزار و 600  قرارداد طرح کارورزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از زمان اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، تاکنون یک هزار و 665 قرارداد بین واحد پذیرنده و کارورز منعقد شده است.

وی افزود: هشت هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان در سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و 900 نفر واجد شرایط  بودند.

ابراهیمی اظهارداشت: از مجموع ۲ هزار و 900 کارورز واجد شرایط، هزار و 665 نفر در بنگاه های اقتصادی استان آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار را فرا گرفتند.

 مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی باعث افزایش روحیه و انگیزه‌ی کارآفرینی در جوانان شده و سطح مهارت وتجربه‌ی آن‌ها در محیط کار را افزایش می‌دهد که درنهایت با انتقال مهارت و تجربه‌های این افراد به محیط کسب و کار، سرمایه‌ی انسانی تقویت می شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: دوره کارورزی حداقل چهار ماه و حداکثر شش ماه است و در این مدت کمک‌ هزینه و حق بیمه کارورز از سوی دولت پرداخت می‌شود وهیچ هزینه‌ای برای کارفرما به دنبال ندارد. 

وی بیان داشت: همچنین مشوق‌های بیمه‌ای برای افزایش انگیزه کارفرمایان برای جذب کارورزان در نظر گرفته شده است و به این منظور برای افزایش احتمال جذب این افراد و ماندگاری آن‌ها در محیط کار، در صورت جذب کارورزان در واحد و بنگاه اقتصادی مربوطه، دولت تا ۲ سال ۱۰۰ درصد حق بیمه کارفرما را پرداخت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه