English

قاسم رحیمی مطرح کرد؛

دریافت مستمری بیش از ۲ هزار خانوار روستایی در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بیش از 2 هزار خانوار روستایی در استان اردبیل مستمری ماهانه دریافت می کنند.

دریافت مستمری بیش از 2 هزار خانوار روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم رحیمی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در جلسه تشریح اجرای طرح پوشش بیمه روستائیان و کشاورزان در اردبیل گفت: در حال حاضر 2 هزار و 700 خانوار روستایی از صندوق استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند که از این تعداد یک هزار نفر بازنشسته شده‌اند و 100 نفر مستمری از کارافتادگی و یک هزار و 600 نفر نیز مستمری بازماندگان دریافت می‌کنند و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه هدف برای ما اولویت اساسی است.

او اظهار داشت: در حال حاضر 53 هزار و 300 نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: توسعه بیمه اجتماعی به عنوان یک اولویت اساسی برای دولت است به گونه‌ای که دولت با حمایت جدی از بیمه اجتماعی روستائیان دو برابر حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما می‌پردازد بیمه‌شدگان روستایی دغدغه بیمه نداشته باشند.

رحیمی با اشاره به بهره‌مندی افراد مشمول در جامعه هدف با پرداخت سالی یک‌بار حق بیمه گفت: میزان حداقل بیمه 270 هزار تومان و حداکثر 660 هزار تومان حق بیمه در نظر گرفته شده است.

او افزود: افرادی که شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان را دارند و هنوز بیمه نیستند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق در سطح استان و با عضویت در صندوق می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و با آرامش و امید به آینده، تلاش مضاعف در سنگر تولید داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه