English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

افتتاح ۸۰ طرح کشاورزی، باغی و دامداری در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته جهاد کشاورزی امسال 80 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی باغی و دامداری در مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 80 طرح کشاورزی، باغی و دامداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عزیزالله شهیدی‌فر اظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی امسال  80 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی  بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: 59 پروژه در بخش آب و خاک، 6 پروژه دام و طیور، هفت پروژه زراعی و باغی، یک پروژه شیلات و هفت پروژه صنایع تبدیلی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها 66 میلیارد و 257 میلیون  تومان اعتبار هزینه شد.

شهیدی‌فر یادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها 15 هزار و 214 تن محصول به مجموع تولیدات  بخش کشاورزی مازندران اضافه می‌شود.

وی از میزان اشتغال‌زایی 2 هزار و 340 نفری این طرح‌ها در بخش کشاورزی مازندران خبر داد و افزود: با افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های بخش کشاورزی 147 روستا و 8 هزار و 495 خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، پرورش مرغ مادر گوشتی، احداث کارخانه شالیکوبی، گلخانه هیدروپونیک، گلخانه گل و گیاه زینتی، گلخانه لیموترش، شرکت آلوئه‌ورا صنعت شمال، سردخانه دومداره و بسته‌بندی سورتینگ، انواع عرقیات گیاهی و بسته‌بندی گیاهان دارویی، پرواربندی بره، بسته‌بندی میوه تازه، بسته‌بندی و فرآوری زیتون، فرآورده‌های دریایی و خدمات انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی را از جمله طرح‌های قابل افتتاح عنوان کرد.

این مسؤول ادامه داد: پرورش گاو شیری، پرورش گوسفند داشتی، حفر و تجهیز چاه کشاورزی، تجهیز و برق‌رسانی چاه کشاورزی، بند انحرافی و احداث سردهنه زراعی، گلخانه هیدروپونیک، گلخانه نیلوفرانه آمارد، شن‌ریزی جاده بین مزارع، احداث استخر ذخیره آب، لوله‌گذاری، احداث و پوشش بتنی کانال انتقال آب، طرح تجمیع سامانه‌های نوین آبیاری تحت فشار و کم فشار، تجهیز، نوسازی و یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری و نهالستان انجیر را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته جهاد کشاورزی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه