English

بهروز ندایی خبر داد؛

شعبه های ثابت اخذ رای در استان اردبیل افزایش می یابد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل از افزایش 6.5 درصدی شعبه های ثابت اخذ رای در سطح استان اردبیل خبر داد.

شعبه های ثابت اخذ رای در استان اردبیل افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل امروز در جلسه ستاد ویژه پیشگیری رسیدگی به جرایم انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد شعبه‌های ثابت اخذ رای به میزان ۶.۵ درصد افزایش یافته ولی تعداد شعبه‌های سیار در این دوره اضافه نشده است.

او افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده و ۹۰۶ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف این استان برای جمع آوری آرای مردم دایر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل اضافه کرد: انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می‌شود و تلاش  می شود انتخابات سالم و بدون تخلف برگزار شود.

ندایی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه قرار گرفته ، افزود: امسال دوره های آموزشی به مجریان انتخابات برگزار شده و مقرر است به اعضای شعب اخذ رای هم آموزش‌های لازم ارایه شود .

او بیان کرد: انتخابات  دوره‌های گذشته در صحت و سلامت کامل برگزار شده و امید است در این دوره هم شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهارداشت: عزم جدی برای برگزاری سالم در مجریان انتخابات وجود دارد و مصمم هستیم با متخلفان انتخاباتی برخورد کنیم .

ندایی با بیان اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است، افزود: در ۱۰ دوره انتخابات مجلس مشارکت مردم در انتخابات در استان اردبیل حداکثر ۷۱.۱درصد و حداقل ۵۱.۲ درصد بود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی