English

شهردار فلاورجان:

پیاده رو‌های استاندارد موجب بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان می شود

شهردار فلاورجان گفت: پیاده رو‌های استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشند، می‌تواند موجب ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شوند.

پیاده رو‌های استاندارد موجب بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد نصری  بیان داشت: در راستای اجرای هر چه بهتر عملیات عمرانی، پیاده روسازی در شهر فلاورجان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، ادامه داد: بهسازی و استاندارد سازی پیاده رو‌ها در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان بخصوص معلولان، جانبازان، سالمندان و نابینایان انجام می‌شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده رو‌ها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری فلاورجان قرار دارد.

شهردار فلاورجان وسعت پیاده رو سازی را 20000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیاده رو سازی خیابان عمار یاسر شمالی، بلوار دانشگاه، خیابان بقیع و...از جمله پروژه ‌هایی است که عملیات عمرانی آن در قالب خاک برداری، زیرسازی(بلوکاژ ریزی، تسطیح و رگلاژ و...)، جدول گذاری، مناسب سازی فضای باغچه‌های طول پیاده رو و دور چینی درختان به صورت منفرد و نواری، بلوک فرش و سنگ فرش اجراءمی‌شود.

ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز در این باره تصریح نمود: همزمان با اجرای طرح پیاده رو سازی، نهرسازی و نیز باغچه سازی و لوله گذاری آب خام جهت افزایش سرانه فضای سبز و آبیاری مکانیزه در حاشیه معابر صورت پذیرفته است.

پیاده روسازی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه