English

با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گرفت؛

عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر در فلاورجان

شهردار فلاورجان گفت: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر و گذرهای سطح شهر فلاورجان باهدف بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فلاورجان انجام شد.

عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد نصری بیان داشت: در راستای ادامه روند توسعه و عمران شهری زیر سازی و  عملیات روکش آسفالت معابر  سطح شهر  در نقاط مختلف شهر فلاورجان انجام شد.

وی در خصوص ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات افزود: اجرای زیرسازی و روکش آسفالت کوچه های سعادت و سلمان فارسی، منتهی به بلوار دانشگاه و گذر انتهایی حدفاصل کوچه های گلبرگ و شهید محمدعلی ایزدی در محله گارماسه غرب، کوچه شهید محبوب رحیمی گذر حدفاصل خیابان های فردوسی و شریعتی به اتمام رسید.

شهردار فلاورجان با اشاره به اینکه همانا مقوله بهسازی و نوسازی آسفالت معابر شهری وظیفه ذاتی خدمت رسانی شهرداری به شهروندان می باشد، گفت: معاونت عمرانی شهرداری و کارکنان مشغول در این واحد تمامی تلاش خود را بکار می گیرند تا زیرسازی و روکش آسفالت مسیرهای سطح شهر را بنا به نیاز سنجی و الویت های ضروری، به انجام رسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز افزود: همدلی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمران شهری، بی شک می تواند یاری رسان ما در انجام امور مربوطه باشد.

سید محمدرضا شیرزادی در پایان با ابراز خرسندی از زیرسازی و روکش آسفالت معابر  و گذرهای سطح شهر چنین بیان داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، ادامه عملیات زیرسازی و  آسفالت معابر سطح شهر به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

آسفالت معابر در فلاورجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه