English

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن؛

بانوان شاغل در شهرداری فلاورجان تقدیر شدند

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری با حضور شهردار فلاورجان برگزار شد.

 بانوان شاغل در شهرداری فلاورجان تقدیر شدند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهردار فلاورجان در مراسم مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری با اشاره به نقش زنان در تربیت جامعه و مشارکت های مؤثر آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، عنوان کرد: برای بانوان ما مایه بسی افتخار است که روز زن مصادف با میلاد با سعادت برترین و والاترین بانوی عالم است و نامگذاری این روز به نام آنان وظیفه بانوان را سنگین تر کرده است.

جواد نصری حضور پرشور و نقش بی بدیل بانوان در عرصه های مختلف جامعه را انکار ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: زنان نقش مهمی در تربیت فرزندان پاکدامن و حمایت از همسران خود در جامعه اسلامی دارند و هم در عرصه های اجتماعی نیز به درستی ایفای نقش کردند.

اصفهان- شهرداری فلاورجان

 وی در ادامه با اشاره به عملکرد بانوان شهرداری در این مجموعه افزود: از همه همکاران تقدیر و تشکر می کنم به خاطر تلاش ها و فعالیت های چشمگیر در واحدهای مختلف که الحق بدور از هر حاشیه بوده است.

 شهردار فلاورجان  در پایان به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی کامل برای زنان و دختران اشاره کرد و اظهار داشت: از همکاران شهرداری انتظار داریم که همچون گذشته مصمم تر و پرتوان تر از همیشه در خدمت شهر و شهروند باشند چرا که هیچ نهادی بدون شهروند معنی و مفهومی ندارد و انتظار می رود که تکریم ارباب رجوع را نیز در رأس کارهای خود قرار دهند تا در سال 98  شاهد مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در برنامه های شهرداری باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه