English

شهردار فلاورجان خبر داد

محوطه سازی و زیبا سازی حاشیه زاینده رود با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال

شهردار فلاورجان از افزایش پویایی و نشاط در شهر و شهروندان با محوطه سازی و زیبا سازی حاشیه زاینده رود با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خبر داد.

محوطه سازی و زیبا سازی حاشیه زاینده رود  با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد نصری گفت: ساماندهی حاشیه زاینده رود در راستای ایجاد پویایی و نشاط در شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی افزود: پیاده راه ها به عنوان محوری که مردم را تشویق می کنند ظهور و بروز بیشتری داشته باشند از مهم ترین مسیرهایی هستند که براساس طراحی شهری انسان محور به ظرفیت های انسانی شهر کمک می کنند و مردم برای فراغت و کار می توانند از آن استفاده نمایند.

نصری بیان داشت: در این ساماندهی فرهنگی هنری رویکرد خانواده محور نیز دیده شده تا تمامی اعضای خانواده لذت بودن در کنار یکدیگر و تفریح به صورت خانوادگی را تجربه کنند، این ساماندهی به واسطه نوع خاص طراحی و کارکردی که برای آن در حاشیه زاینده رود پیش‌بینی شده است، از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار فلاورجان گفت: پس از جمع آوری بتن های پنلی فرسوده، ماکادام ریزی، تثبیت خاک و... در ضلع غرب پارک ساحلی میثم و همجوار با پل تاریخی فلاورجان (ورگان)، ساماندهی در این محدوده را در دستور کار خود قرار دادیم.

نصری این مهم را یادآور شد و تصریح نمود: در کنار مناظر طبیعی وجود مکانی برای گردهمایی شهروندان لازم به نظر می‌رسید، حال اگر منظره روبروی شهروندان رودخانه باشد آن را بهتر از هر مکان دیگری برای برگزاری نشست هایشان تبدیل می‌نماید. فکر و خلاقیت، علاوه بر زیبایی، بر کارایی آن نیز توجه شود و شهروندان مکانی هیجان آور و متفاوت را تجربه کنند.

شهردار فلاورجان با بیان اینکه هم اکنون عملیات زیربنایی ساماندهی حاشیه زاینده رود در حال اجراء می باشد، گفت: برای اجرای این پروژه ۱۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

زیباسازی زاینده رود 2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی