English

آرش رضایی:

پرونده مسکن مهر هرمزگان سریع تر بسته شود

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در خصوص فروش اقساطی واحد ها توسط بانک های عامل، گفت: با افزایش همکاری‌ها، پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته و همه واحدها تعیین تکلیف شود.

پرونده مسکن مهر هرمزگان سریع تر بسته شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در جلسه شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به اقداماتی که در راستای اتمام مسکن مهر هرمزگان صورت پذیرفته، از عزم دولت برای به ثمر رسانیدن این طرح تا پایان دوره دولت دوازدهم خبر داد.

رضایی در خصوص وضعیت افتتاح پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر بیان کرد: از مجموع 37 هزار و 488 واحد مورد قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تعداد 31 هزارو 637 واحد تا کنون مورد افتتاح قرار گرفته است و تعداد 605 واحد نیز آماده افتتاح است و 5 هزار و 246 واحد باقی می ماند که سعی داریم تا پایان دوره دولت دوازدهم پروژه را تکمیل و به ثمر برسانیم.

آرش رضایی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در جلسه ای که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار شد، وی بر فروش اقساطی واحد ها توسط بانک های عامل تاکید کردند و بر این موضوع نیز تاکید داشتند که لازم است با افزایش همکاری‌های متقابل، پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته و همه واحدها تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های ذیربط مسکن مهر هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساختها و تحویل آنها به متقاضیان اقدام کنند.

شایان ذکر است در جلسه فوق، هرکدام از ادارات مختلف به ارایه گزارشی از عملکرد خود در حوزه مسکن مهر پرداختند و وضعیت اجرایی پروژه مذکور را بررسی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه