English

آرش رضایی خبر داد؛

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از برگزاری آزمون نظام مهندسی، در شهرهای بندرعباس و کیش، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری آزمون نظام مهندسی در شهرهای بندرعباس و کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، در شهرهای بندرعباس و کیش، همزمان با سراسر کشور  خبر داد.

رضایی اظهار کرد: در اجرای مواد 5،11،12،12،26،28 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در 7 رشته مهندسی عمران و معماری شامل سه صلاحیت محاسبات، نظارت و اجرا، رشته تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در دو صلاحیت طراحی و نظارت و رشته های نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک در تاریخ 18 و 19 مهرماه 98 در چهار نوبت، همزمان با سراسر کشور مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون نظام مهندسی در استان 2816 نفر است که از این تعداد 2626 نفر در بندرعباس و 190 نفر در جزیره کیش هستند، که نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

به گفته رضایی در مجموع در این دوره در سطح استان هرمزگان 694 نفر داوطلب زن و 2122 نفر داوطلب مرد شرکت کننده هستند که رشته عمران صلاحیت نظارت با 698 شرکت کننده بیشترین و رشته ترافیک با 1 شرکت کننده کمترین شرکت کننده را تشکیل داده اند.

 وی خاطرنشان کرد: در رشته‌های عمران (محاسبات و نظارت،) معماری صلاحیت نظارت، تاسیسات مکانیکی و برقی (طراحی و نظارت) و رشته نقشه‌برداری، دفترچه های آزمون نظام مهندسی در چهار دسته مختلف طرح شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: در بقیه صلاحیت‌ها یک دفترچه در نظر گرفته شده که بر اساس آن شرکت کنندگان به سوالات پاسخ می دهند.

وی افزود: در آزمون معماری رشته طراحی نیز به مانند گذشته یک دفترچه و یک سوال مشخص در زمینه طراحی معماری طرح شده است که روند برگزاری آن مانند دوره های قبل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه