English

فرماندار ویژه تنکابن:

اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف اقتصادی نقش موثری دارد

فرماندار ویژه تنکابن گفت: اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف اقتصادی نقش موثری دارد و لذا ادارات و نهادها باید در این بخش برنامه ریزی مناسب و مدونی داشته باشند.

اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف اقتصادی نقش موثری دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سید امیر حسینی جو در نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی غرب استان مازندران اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور در زمان کنونی حساس بوده و لذا ادارات و نهادها باید نهایت همکاری را با سرمایه گذاران و فعالانی که به دنبال اشتغال زایی هستند داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای از مدیران ادارات و کارشناسان اداری برایشان بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال زایی مهم نیست و شاهد کمک کاری و سهل انگاری در بررسی مراجعه مردمی هستیم.

فرماندار ویزه تنکابن تصریح کرد: دستگاههای اجرایی در جذب حداکثری تسهیلات در حوزه اشتغال زایی تلاش داشته باشند تا بتوانیم از این طریق شاهد کاهش بیکاری در منطقه باشیم.

حسینی جو عدم تفویض اختیار به دستگاه های اجرایی از سوی ادارات کل مربوطه را یکی از مشکلات در جذب تسهیلات اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد : متاسفانه در حوزه گردشگری که بیشترین متقاضی را داریم با عدم تفویض اختیار مواجه هستیم و همین مسئله باعث شده تا روند اخذ مجوزها به کندی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی