English

مدیرکل دادگستری استان مازندران:

از سرمایه گذاران قانونمند حمایت می کنیم

مدیرکل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای رونق تولید از سرمایه گذاران قانونمند حمایت می کنیم و سرمایه گذارانی که سرمایه بر هستند مورد حمایت قرار نمی گیرند.

از سرمایه گذاران قانونمند حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان چالوس اظهار داشت: آسیب های اجتماعی در استان مازندران رو به افزایش است و این آمار بر اساس ورودی پرونده ها به واحد های مختلف قضایی است.

وی ادامه داد: هزینه ای که برای مقابله با انواع جرایم و آسیب های اجتماعی صرف می شود هزینه ای بالا است و باید پیشگیری را دنبال کنیم تا هزینه ها کاهش یابد.

اکبری بیان داشت:طلاق و مواد مخدر دو آسیب جدی در جامعه است که برای پیشگیری از این دو آسیب باید برنامه ریزی های مطلوب تری انجام شود.

مدیرکل دادگستری استان مازندران اذعان داشت:در دادگاهها و دادگستری ها استقلال قضایی توسط قضات باید حفظ شود و استقلال دستگاه قضا، حافظ اجرای قانون و عدالت است.

وی افزود: منابع طبیعی اعم از کوه ، دشت،جنگل و ساحل به صورت امانت دست ما است و اجازه تجاوز به منابع طبیعی در استان را نمی دهیم و طبق قانون و مقررات با متجوزان به منابع طبیعی برخورد می کنیم.

اکبری در پایان گفت: دستگاه قضایی با کسانی که قانون را دور می زنند تعارفی ندارد و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران نسبت به تغییر کاربری ها و حرایم توجه ویژه ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه